חיפוש באתר

עשוי לעניין אותך

וידאו שכדאי לצפות

הצטרפות לניוזלטר

הירשמו לדיוורים שלנו ותקבלו עדכונים קריטיים למייל על שמירה על יכולת הסכמה מדעת, בטיחות חיסונים ונושאים חמים שעל הפרק.

בקרו אותנו ברשתות החברתיות

גיוס תרומות לעמותת חיסונים בחירה מושכלת

יקרים, 

בשלב זה אנחנו מניחים שכולכם מבינים את הסכנה שבתקופה הזאת – ממשלה שעשתה הכל על מנת לכפות על אזרחיה חיסון שתופעות הלוואי שלו ממשיכות להצטבר ולהערם, תקשורת שבמקום לשאול שאלות ולעשות את תפקידה הפכה לכלב התקיפה של משרד הבריאות בכל מי שהעז לפקפק או להציג נרטיב אחר, ציבור רחב שהלך שולל אחרי שני אלו.

הקורונה אמנם מאחורינו, אבל הלך הרוח שמנשב ממשרד הבריאות והתקשורת עדיין כאן. 

במיוחד בתקופה כזאת אנחנו חייבים להמשיך להלחם על החופש שלנו, על זכות הבחירה והבחירה המושכלת, על שקיפות אמיתית של נתוני, לגבי כל החיסונים. 


זאת המשימה שהעמותה פועלת למענה כבר מעל 8 שנים – לחקור, לראיין ולהפיץ את המידע שמשרד הבריאות והתקשורת מנסים להשתיק לגבי חיסונים. 
אנחנו עושים את זה בכנסים פיזים ווירטואלים, אנחנו עושים זאת על ידי תפעול מערך של אתר שבו יש עשרות סרטונים שהבאנו ותרגמנו לעברית, ראיונות וידאו שאנחנו עושים, זום חודשי, ועוד. 

ועכשיו יותר מתמיד – אנחנו צריכים את העזרה שלכם. 

אנחנו כותבים לכם את המייל הזה עם חשש, אנחנו נמצאים בתקופה שבה העמותה נמצאת בסכנת סגירה, עקב צמצום המשאבים הכספיים של העמותה.  

אנחנו חייבים את המשאבים האלו לפעילות השוטפת: תפעול ואחסון האתר, רשימת הדיוור, הרשתות החברתיות, מפגשי הזום, תרגומים, הנה״ח חשבונות ועוד.

הצד החיובי הוא שבכל קושי יש הזדמנות.

ואם נשיג מספיק מימון קבוע העמותה תוכל במהירות רבה יותר לפרוח ולהאיץ את הפעילות שלה. 

אנחנו רוצים להגדיל את הפעילות שלנו, להגדיל את הצוות (גם של מתנדבים וגם של אנשי מקצוע בתשלום), להאיץ את קצב הפקת והפצת החומרים, ולארגן כנסים נוספים.

התמיכה שלכם היא קריטית לכך.

אם אתם רוצים לראות את העמותה עולה וצומחת אנחנו פונים אליכם בבקשה לתמוך בנו בעזרת תשלום חודשי קבוע, כל אחד לפי מה שהכיס שלו מאפשר: 

נשמח לכמה שיותר תרומות מסוג הוראת קבע, גם אם הן קטנות – הן מאפשרות לנו יציבות לאורך זמן והוספת בעלי תפקידים קבועים לעמותה.

נ.ב.

בכל עת אפשר להפסיק הוראת קבע על ידי משלוח מייל אלינו (פשוט הגיבו על החשבונית שנשלחת אליכם כל חודש).

תגובות לעדכון

הצטרפות לניוזלטר
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפה בכל התגובות