חיפוש באתר

עשוי לעניין אותך

וידאו שכדאי לצפות

הצטרפות לניוזלטר

הירשמו לדיוורים שלנו ותקבלו עדכונים קריטיים למייל על שמירה על יכולת הסכמה מדעת, בטיחות חיסונים ונושאים חמים שעל הפרק.

בקרו אותנו ברשתות החברתיות

311645824_1570563256719067_4209134842358817782_n
311645824_1570563256719067_4209134842358817782_n

עמותת חיסונים – בחירה מושכלת אינה ארגון פוליטי. עד היום נמנענו מתמיכה במפלגה או מועמד ואם נודה בזה, עד היום לא באמת היו כאלו שתמכו במסרים שלנו.

העמותה שלנו תמכה תמיד ותמשיך לתמוך בחופש בחירה, גם עכשיו. אנחנו איתכם אם בחרתם לא להגיע לקלפי ואנחנו אתכם אם כן. לא נחליט עבורכם איזו מפלגה תתאים לכם יותר ומה חשוב יותר – הכלכלה, הרפואה, הביטחון… יש לכם בית פה בכל בחירה שתעשו. אבל יחד עם זאת, תמיד דגלנו גם בשקיפות ומידע מלא ולכן עברנו על המצע של כל המפלגות, על רשימת המועמדים בכל מפלגה ועל הקבלות שחבריה יכולים להציג והפעם יש לנו את אומץ – שמים את כבוד האדם במרכז.

המצע של אומץ חופף בהרבה מאוד נקודות קריטיות ובעלות משקל למטרות העמותה.

תחזרו 4 שנים אחורה לימים של בהלת החצבת. האם הייתם מדמיינים שתבוא מפלגה שתדבר על חופש בחירה? על שקיפות? על תופעות לוואי של חיסונים ועל הסכמה מדעת? חלום.

המצע של אומץ מתייחס לכל הנקודות האלו: הם קוראים לבחינה מחודשת של תוכנית החיסונים, ליצירת מערכת דיווח אקטיבית של תופעות לוואי, להקפדה על הסכמה מדעת ולדרישה למחקר רטרוספקטיבי שישווה את בריאותם של המחוסנים והלא מחוסנים, להוצאת הלוביסטים מהכנסת!!

והחברים באומץ? מה איתם?

יש שם אנשים נפלאים, חלקם שיתפו איתנו פעולה עוד לפני עידן הטרלול הגדול. חלקם עסקו בעשייה חברתית בנושאי בריאות ונאבקו במערכת במשך שנים. בחלקם פגשנו רק בשנים האחרונות כשהם נלחמים ומסייעים וזועקים את הזעקה שלנו.

נכון, לא כולם מדברים בשפה המדוייקת שלנו, זה בסדר!

אנחנו לא מצפים שיהיו בדיוק כמונו, שידעו כל מה שאנחנו יודעים. אנחנו כן מצפים מהם להיות פתוחים ללמידה, להקשבה. לזכור שהם אינם באים לשלוט אלא לשרת. אנו מצפים מהם לייצג את האינטרסים שלנו ולא של תאגידים וחברות מסחריות וכאן הם כבר הוכיחו עצמם.

ואם הם יכנסו, חושבים שמדע”ת יוכלו להמשיך לזכות בבלעדיות בזכות הדיבור בוועדות בכנסת?

אנחנו מבטיחים לכם שהמקום שלנו בוועדות יהיה מובטח וקולנו יישמע רם וברור.

לכן, מבחינתנו זו לא פוליטיקה והם לא פוליטיקאים, הם שליחים שבאים לעבוד עבורנו.

רוצים אותנו בוועדות? רוצים את המילים שלנו מעל הדוכן בכנסת?

חושבים כמונו שחופש הבחירה, זכויות האדם, האוטונומיה של האזרח ושל המדינה מול הארגונים הבינ”ל (הם בהחלט מתייחסים גם לאוטונומיה והריבונות של האדם והמדינה מול ארגונים בינ”ל) הם הנושא הבוער כרגע?

לכו תבדקו את המצע של אומץ.

בהצלחה.

תגובות למאמר

הצטרפות לניוזלטר
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפה בכל התגובות