חיפוש באתר

עשוי לעניין אותך

וידאו שכדאי לצפות

הצטרפות לניוזלטר

הירשמו לדיוורים שלנו ותקבלו עדכונים קריטיים למייל על שמירה על יכולת הסכמה מדעת, בטיחות חיסונים ונושאים חמים שעל הפרק.

בקרו אותנו ברשתות החברתיות

פרויקט מיוחד (1)
פנינו לכמה פעילים ומובילי הדעה בזירת המאבק בארץ - לחלק מאנשי השנה שלנו - וביקשנו מהם שיבחרו את איש או אשת השנה שלהם. פרויקט מיוחד
פרויקט מיוחד (1)

איכשהו זה קרה, ושנת 2021 הסתיימה לה.

זו היתה עוד שנה מאתגרת שהמשיכה את מה ש-2020 החלה בגאון. בידודים, סגרים, סלקציה, מסכות, חיסונים. אבל למרות כל החושך והדיכוי שאנחנו חווים בשנתיים האחרונות, יש גם לא מעט נקודות אור. הרבה אנשים טובים קמים מדי יום, אומרים את דעתם, פועלים, מחוללים שינוי לטובה.

בחרנו לפתוח את 2022 במסר של אופטימיות ופרגון הדדי, הגדלת האור. יש ביננו רבים וטובים שעושים שינוי משמעותי, שינוי תודעתי. אנו רוצים לנצל את ההזדמנות הזו לעצור, להכיר בתרומה האדירה שלהם ולהגיד מילה קטנה – תודה.

פנינו לכמה מובילי דעה ופעילים מבין אנשי השנה שלנו (והרשימה באמת מכובדת וארוכה), וביקשנו מהם לכתוב על אנשי השנה שלהם.

קיבלנו טקסטים מרגשים, עמוקים ויפים.

ואנחנו שמחים לשתף אתכם בהם.


אשת השנה של יו”ר העמותה, עו”ד תמיר טורגל, היא אלונה אלמן

אשת השנה, יותר נכון אשת התקופה שלי היא אלונה אלמן. האישה האמיצה הזאת הגיחה לחיים הציבוריים שלנו, כמו מעטים אחרים, מאז פרוץ ההונאה הגדולה והמסוכנת ביותר בהיסטוריה האנושית. הונאה ששואבת את כוחה מראשי מדינות, ממסדים, תקשורת, ובעלי משאבים כלכליים, בעוצמה בלתי נתפסת. ולעומת הגוליית הזה, נעמדה אישה אחת, ‘רגילה’ מהיישוב, לא מוכרת וללא אמצעים מלבד דבר אחד. אמת. אישה ששמה לעצמה מטרה לשדר, להפיץ, לנתח ולראיין כל מי ומה שקשור לאמת, ולמחות ולחשוף את כל מי ומה שקשור לשקר.

ואת זה, כמו אמיצים אחרים היא עושה לילות כימים, על חשבון פרנסה, משפחה, חברים ואפילו שמה הטוב, כדי לתת תקווה לעם ישראל. להראות לכולם שיש אנשים כמותה שלא יקבלו את השקר כמצוות אנשים מלומדה. שיש מי שייתבעו מהממסד לקיים את תפקידו ולשרת את הציבור כי זו מהות קיומו, ובהיותו חוטא לתפקידו אין בו צורך והוא ממש הופך לנטל על האזרחים.

אישה אחת, שככל שעובר הזמן, וככל שהיא מרחיבה את קבוצות העוקבים שלה, וככל שהיא מפיצה אמת בעולם, נדחה יותר ויותר חושך מפני האור. וכך גם כוחות הרשע והאופל מנסים יותר ויותר לרדוף אותה ואחריה.

אישה אחת, שמייצגת בעיני עם שלם.

עם של בני אדם. עם של אנשים שראוי לכנות אותם בני אדם. שדורשים שיתייחסו אליהם כאל בני אדם. עם שאינו מציית להנחיות חסרות סמכות. שאינו נכנע להוראות חסרות הגיון. עם של אנשים חופשיים שלא ניתן לקחת את רוח החופש מהם. עם של ישרי דרך.

אישה אחת, שמייצגת בעיני עם שלם.

עם שמראה לאחרים שהרכנת ראש, הסכמה לאונס רפואי, ציות לתו פשיסטי, ואטימות לב מול סבלו של האחר, מביאה את אותם אנשים שלא יהיו ראויים יותר להיות חלק מעם של בני אדם שנותרה בהם נשמה.

והאישה הזאת, ומה שהיא מייצגת, ממנה ומשכמותה תבוא הישועה. מאלה שלא ניתן לקנות אותם בשום מחיר. מאלה שרוחם אינה ניתנת לשבירה. הם שיעירו את האחרים. הם אלה שבסוף יסחפו את ההמונים. הם שהגאולה תבוא בעקבותם כי הם הראויים לה. הם העתיד!

עם ישראל חייב לאלונה אלמן תודה גדולה מאוד והיא עוד תגיע.

אמת מארץ תצמח.


איש השנה של גל שלו הוא ד”ר אבשלום כרמל

ישנם המון אנשים שאני מעריך בתקופה הנוכחית, בתקופה בה אנחנו נלחמים על מהות החיים, מהות המדינה, מהות החברה כפי שאנחנו מכירים אותה.

מתוך כל אותם אנשים, יש אחד שבולט במיוחד עבורי ולא בגלל שהוא עושה הכי הרבה רעש או בגלל שהוא הכי מוכר או בולט, אלא בגלל שהוא נלחם בנחישות עבור ילדים שאינם שלו. הוא נלחם אפילו כשזה מסכן את חיו, את שמו הטוב ואת הקריירה שמפרנסת את ילדיו. הוא מסכן את ביתו עבור הבית של אנשים שפועלים כנגדו.  

אני בוחר בו כי אני מאמין שדווקא הוא מסמל את הגיבור במאבק, כי דווקא הוא מסמל את הצורך שיש במחאה שלנו. אם עוד אנשים כמוהו ייצאו לאור מן החושך, יש סיכוי שהחושך יעלם.

ישנם אנשים רבים שאני מעריך במחאה שלנו.

 ישנם אנשים טובים, לוחמים אמיתיים.

אבל מעט מהם מסכנים את עצמם כמו

ד”ר אבשלום כרמל.

הוא הדוגמה האולטימטיבית למישהו שאינו מוותר על האידאולוגיה שלו, על האמונות שלו ועל חשיבות השעה. הוא מבין מעומק ליבו שעדיף להפסיד הכל מאשר להפסיד חיים של ילד אחד. הוא מבין יותר מכל מה היא חשיבות של חירות וכמה מסוכנת העריצות הרפואית שתופסת תאוצה בבמדינה שכולנו אוהבים. הוא משמיע קול גם כשכל הסובבים אותו עושים מאמץ להשתיקו.

ד”ר כרמל, להבדיל מהרבה מאיתנו, עומד פנים מול פנים עם המפלצת של ימינו, בזירה שלה, עם החיילים שלה, עם העוצמה הבלתי נתפסת, לבד.

לרגע הוא לא לוקח צעד אחורה, רק קדימה, עמוק יותר לתוך קו האויב בידיו הריקות מכל נשק.

זה מסמל אצלי גיבור.

אני מודה לך, ד”ר אבשלום כרמל, ומתפלל שאתה תשפיע על עוד כמוך בחלוק לבן לעמוד כקיר הגנה על ילדי המדינה.


אשת השנה של אלה נווה, ביולוגית ואפידמיולוגית סביבתית, היא ד”ר מיכל הרן

אשת השנה שלי בישראל, היא ד״ר מיכל הרן. זאת מאחר וד״ר הרן הייתה הראשונה בישראל להעיר את תשומת לב הציבור לכך שהניסוי החדש של פייזר יכול לגרום למחלות אוטואימיוניות. אלו הן מחלות קשות מאוד בהם הגוף תוקף את עצמו ושהופכות את החיים להרבה יותר קשים ממצבים אחרים. הן יכולות לגרום לאדם לפגיעות במוח, בלב, בפרקים, בשרירים. כשגיליתי שד״ר הרן היא לא רק רופאה אלא שמאחוריה סיפור אישי מרתק, והררים של ידע מקצועי ורצון אמיתי למנוע תחלואה ולרפא אותה – גם הבנתי שאין מקריות בחיים. ד״ר הרן שליחה שניצלה ממוות כדי שתציל אחרים.

ד״ר הרן עזרה לי להבין את ההתחלה של מה שקרה כאן.

כמו השמש בחנוכיה, היא הדליקה אחריה שורות של מומחים וסקרנים וחוקרים שהבינו שהניסוי הזה מסוכן.

הידע הרב שלה, הרצון לעזור מחד לנפגעים ומאידך לחולי הקורונה וכל זה תחת אש נ״מ של משרד הבריאות ראויים להערצה. ד״ר הרן היא רופאה אמיתית וראויה לפרס ישראל על האומץ היושרה וההתמדה שלה.


איש השנה של עורכות הדין אירית ינקוביץ ורותם בראון הוא מנכ”ל עמותת “חיסונים – בחירה מושכלת”, יעקב גורמן

איש השנה שלנו לשנת 2021 הוא יעקב גורמן.

בשבילנו יעקב מסמל את מה שהכי חסר לנו בימים אלו, מסירות וענווה. יעקב איש של אמת של מעשים ולא רק של דיבורים והוא פועל כבר שנים ולא רק בעידן הקורונה. בחרנו ביעקב בגלל ניקיון מוחלט מאגו ורדיפת כבוד.

יעקב מנהל את עמותת “חיסונים – בחירה מושכלת”. למרות שהוא מתגורר בצפון אנחנו רואות אותו מגיע כמעט לכל אירוע שקשור לזכויות אדם – תמיד עם חיוך ומילה טובה.

יחד עם רעות והצוות הרימה העמותה עשרות מיזמים וביניהם גם את הכנס השנתי שאליו הצליחה להביא את האנשים הכי בולטים בארץ ובחו”ל בתחום של זכויות אדם, חיסונים ונפגעים. המידע שהעמותה מגישה הוא עמוק, מהימן ולא מתלהם. התמיכה במיזמים של אקטיביסטים חברים מראה עד כמה יעקב והעמותה יודעים לפרגן ולהיות חבריים.

יש לכולנו מה ללמוד ממשפחת “חיסונים – בחירה מושכלת” ואנחנו מאחלות לעמותה ולכולנו שבעתיד שירותים כמו אלו שהעמותה מציעה יהיו שירותים שהמדינה מספקת.

אוהבות ומעריכות, רותם ואירית


אשת השנה של מני אביב היא ד”ר יפה שיר-רז

אחת מתופעות הלוואי שלקיתי בהן בעידן הקורונה, מלבד תחושות כרוניות של הלם ואימה, היא התעניינות טרחנית שפיתחתי במסמכים מדעיים, ולו על מנת להבין ,עד כמה שדעתי משגת, מה פשרה של החיה הכשרה הזו שנקראת ‘מחקר רפואי’. אמנם לא הפכתי לבר-סמכא או אף למשהו שמתקרב לכך, אך הצלחתי להשכיל במידה מסויימת באשר לסטנדרטים הבסיסיים והקריטריונים המקובלים אשר מתירים לעורכי מחקר להגיע למסקנה ראויה לפרסום. בהתאם לכך, הקפדתי לקרוא את רוב פרסומי ה- FDA בנוגע ל’חיסון’ של פייזר, דבר שרוב המקטרגים בשם פולחן המדע מעולם לא טרחו לעשות.

משטר הקורונה איננו תופעה מדעית. זוהי הפיכה פוליטית וחברתית אשר מבוצעת על ידי מנגנוני המדינות, בשם המעמדות השליטים ובעזרת כוח התעמולה העצום של תקשורת מכורה. התכלית היא השלטת סדר חדש שבו זכויות האדם שלנו הופכות לפריווילגיות מותנות וחיינו חשופים תמיד לעיניהן העוקבות של הרשויות. ובכל זאת, אל לנו להפקיר את הזירה הזו לפקידי השררה ומומחי התאגידים, שהרי המדע הפך לבן ערובה בידי אתוס אידיאולוגי וברוטאלי, ורק חקירה רציונלית ועובדתית של המציאות עשויה להצילו ולהשיבו לתכליתו המקורית.

ואין מי שעושה זאת טוב יותר מד”ר יפה שיר-רז, אשר לא רק נוברת בנתונים ומנתחת את המחקרים ביד אמן ובשפה בהירה, אלא גם חושפת את מכלול הקשרים והאינטרסים שהבאישו את השיח המדעי, המדיר כיום כל דעה נון-קונפורמיסטית, ושגרמו למוסדותיו למכור את נשמתם ולגייסות משכיליו לשתף פעולה או לשמור על שתיקה מבישה. ולא רק זאת, יפה מצליחה בעזרת יושרתה להפיח חיים של ממש בדיון האסור סביב נושא החיסונים – הגביע הקדוש של הכנסייה המדיצינית – ובכך מאפשרת להדיוטות של בית רבן בכלל, ולנפגעי הפארמה בפרט, לרכוש השכלה ולשאוב אומץ תחת תנאים של שלטון מסית וחברה עויינת.

אנו חיים בתקופה אפלה וקשה. רבים מאיתנו מתמודדים עם מציאות מורכבת אשר מעמידה אותנו בפני דילמות קשות מנשוא, ואף מאלצת אותנו לשלם מחיר כואב בעבור בחירותינו. רבים הם הגיבורים והגיבורות אשר נסכו בי השראה ואומץ ולפעמים גם צחוק שיש בו הרפיה ומזור. אבל כאשר ביקשו ממני לבחור את האדם אשר השפיע עלי ביותר, לא היה לי ספק שאבחר באישה עם העיניים היפות והחיוך המאיר.

ד”ר יפה שיר-רז, אשת השנה שלי.  


אשת השנה של עו”ד גל גור היא יעל בן דב

השנה הזו התאפיינה בכל כך הרבה אנשים מיוחדים שפגשתי, בארץ ובעולם, אנשי השראה אדירה, אנשים עוצמתיים עם תבונה חסרת תקדים שלא גרמה להם לשכוח או להזניח גם את הרגישות האנושית – את הלב.

(אפרת פניגזון הנדירה במיוחד נכנסה לחיי בסערה ותשאר בהם כנראה לנצח).

אבל בתוך כל אלו ששיפרו משמעותית את ההון האנושי שמקיף אותי ואת איכות השיח הערכי-ציבורי, יש אישה אחת שעשתה עבורי משהו מדוייק, צלול והכי משמעותי בנושא שהפך לעונש והחטא המרכזי שהם התשתית לכל מה שהשתבש כאן.

אמ;לק: יעל בן דב את אשת השנה שלי ל-2021.

‏רוזה פארקס הפרטית שלנו סך הכל ביצעה אקט פשוט של העלאת תמונה חופשיה מהתחבורה הציבורית, תמונת פנים ללא מסכה, עם הכיתוב ״זד…. אתם והמסכות שלכם״ שעורר סערת רשת גדולה וזיכה אותה בהתלהמות ובכעס קבוצתי לא קטן.

בצדק, יעל הבהירה לכולם בפשטות שהמלך עירום – ועוד, כמה עירום.

היא העזה להזכיר, לנו ולהם – בליבת שטיפת המוח – שאנחנו לא נתינים-עבדים, אנחנו אזרחים חופשיים עם זכויות יסוד, ויש לכבד את המרחב הזה שלנו כפי שמצפים מאיתנו לכבד את החוק והשלטון הנבחר.

המסכות הן לא רק ההונאה הכי מזעזעת, לא רק עושות צחוק מבני אדם כשליח פרסום מהלך –

‏בהיותן ויזואליות הן גם מקור מס׳ 1 לחיכוך אזרחי. הן המקור לשיטור אזרחי שהופך לרדיפה הבלתי פוסקת והשיסוי של אזרחים באזרחים, ילדים בפרט.

‏הן עונש אכזרי 24/7 בבתי הספר בעיקר.

‏חודשים ארוכים אנחנו תחת הגזירה האכזרית וחסרת המשמעות הזאת, ילדים מכסים את פניהם בחוסמי נשימה ומעודדי חרדה בעוד קובעי המדיניות מתחבקים בארועים ומסתובבים בכל מקום ללא רמז לפיאסקו הזה.

לאחרונה בקשה לפי חוק חופש המידע של עו״ד גדי שילה זכתה למענה מפכח מאד – לפיו בין היתר המסכות (כמו השוט בהפגנות כנראה) הן אמצעי ״מחנך״ פסיכולוגית ולא אמצעי אפידמיולוגי.

באותה תשובה ממש לפי חוק חופש המידע, גם גילו לנו על דברי מי התבססה ההחלטה ה״עניינית״ לחייב את אזרחי ישראל מגיל 6 (!) בעונש האכזרי הזה – מסתבר שזו היתה מצגת של מספר בעלי עניין אישי ישיר מאד על פניו בהחלטה האמורה

על היקף שקר המסכות הענייני ופוטנציאל הנזק הבריאותי וההתפתחותי שלהם כבר יצאו לא מעט מחקרים.

עונש המסכות הביא אותנו לכשל מוסרי חסר תקדים – ילדים מונו לשיטור מסכות של חבריהם לכיתה, שוטרים נכנסו לבתי ספר יסודיים כדי לאיים על תלמידים ותלמידים ומורים מיררו את חייהם של תלמידים פטורים ללא מסכה, נידו ביישו וביזו אותם, הכל מבלי שיהיה אפילו תשתית פחד או סכנה ממשיים.

לאחרונה ממש חזרה אלינו גזרת המסכות המטורללת ביותר, והכמעט בלעדית לישראל – מסכות בשטח פתוח.

יעל יקרה, את היית צלולה וצודקת כשבפעולה פשוטה + תמונה + משפט לא מתנחמד -הבהרת את התמונה בדיוק כפי שהיא.

פשוט מלכה.


אייל הר-טוב בוחר את האמא הישראלית כאשת השנה שלו

אשת השנה שלי: האמא הישראלית

חיסוני הילדים היו בתחילה ענן רחוק שלא נראה שימטיר על הילדים הקטנים, אבל לבסוף הוא נעצר כשהם בדיוק תחתיו. הממשלה ניסתה בכל כוחה לפתוח את ארובות השמיים מעליהם בקמפיין אגרסיבי שנמשך עד היום וכל היום, באותות ובמופתים, בשכנוע ובכוחנות, עם פרסומות יקרות ללא קץ ואנשי רפואה, תקשורת וידועני ילדים עד מלוא האופק, בקניונים ופסטיגלים, וכך ללא הרף ניסתה המדינה לעודד צונאמי של זריקות עם יעדים שאפתניים, נעזרת בציי אחיות עם צידניות וגדודי מילואימניקים מפיקוד העורף שיפשטו על בתי הספר, מי בהודעה מראש ומי בהפתעה. 

מול המאסה העצומה, הכוחנית והמתוקצבת מטעם המדינה והפארמה מטילת האימה, ניצבו ההורים, ובראשן האימהות. כשהחלו הדי החיסון להתקרב לגילאים הצעירים, החלו גם דפי הפייסבוק להשתנות ל “עד הילדים”, או תמונות לביאות שמגינות בגופן על גוריהן. היו כמובן גם אבות רבים “ערים”,  כלומר מודעים לסכנה הפוטנציאלית לבריאות הילדים, חוסר הנחיצות בזריקות לגילאים הללו וסכנת ההתמכרות לחומרים ביולוגיים, אבל נדמה היה שהפגיעות שחוו נשים רבות בעקבות החיסון שלהן או של חברות או קרובי משפחה, בתוספת ההתעניינות הטבעית ויכולת התקשורתית הגבוהה יותר לגבי הסביבה הקרובה, אותתו להן על הסכנה המתקרבת, והן נעמדו על הרגליים האחוריות להילחם בכך. קבוצות עדכונים נבנו במהירות, סיירות חיסונים הוקמו כהרף עין, מידע זרם בצורה יעילה ומהירה בין נשים ברחבי הארץ, שידורי “לייב” שותפו, חומר רפואי אודות הסיכונים הופץ בפלטפורמות מחתרתיות כמו טלגרם, ובאופן כללי נשמרה, ועדיין נשמרת, רמת דריכות גבוהה לגבי כל תזוזה שנרשמת מכיוון הממשלה, ובפרט משרדי הבריאות והחינוך. 

האמא הישראלית “הערה”,  המודעת, הדרוכה, הזהירה, המקושרת, המתעניינת, החומלת, הדואגת, היא אשת השנה שלי. היא הסיבה העיקרית שגם ראש הממשלה הודה שנכון לעכשיו, מבצע חיסוני הילדים נחל כישלון חרוץ. למרות שהאחוזים משתנים כל יום, אחוז הילדים שמתחסנים נותר כמיעוט דחוק. ברגע האמת, ועל אף המכבשים האדירים ורבי העוצמה, ומערכת משומנת של מקלות וגזרים, האמא הישראלית הוכיחה את עצמה וסדרי עדיפותיה, לא בלעה את הפיתיון, ולא נכנעה ללחץ, ועל כך ראויה להערצה. 


עו”ד דניאל גינת, פעיל נגד הכפייה בתקופת הקורונה, בחר בד”ר יפה שיר-רז

אשת השנה שלי היא ללא ספק ד”ר יפה שיר-רז. האישה שעזבה הכל ופתחה אתר חדשות שמביא את האמת שאף אחד לא מעז לדבר עליה.

יפה היא ד”ר לתקשורת, שהועזבה מעבודתה בתקשורת לאחר שדיברה נגד הקונצנזוס, ושאלה שאלות בנוגע לתוכנית ההתחסנות בפרט והתנהלות הממשלה בכלל, בתקופת הקורונה ועד היום. מגזין זמן אמת, זהו האתר שהקימה מ-0, ומטרתו להביא את כל האמת שכולם חושבים עליה, שכולם מתעניינים בה – אבל איש לא מעז לכתוב.

יש לי אשת שנה וקוראים לה ד”ר יפה שיר רז.


רפאל בן דור מאתר Knowhere בוחר במתרגמת יעל רמון

בחריצות ואדיקות שלא נראתה כדוגמתה, יעל רמון הקדישה ומקדישה ימים כלילות להנגיש, לתרגם וליצור מאות יחידות תוכן וידאו ומאמרים, מאנגלית וגרמנית, לקהל הישראלי במסע ההתעוררות להבנת מושגי הסדר העולמי החדש, להבנת טבע המלכודת של העבדות המודרנית בה כלוא המין האנושי מחד, ותכנים רבים ומשמעותיים להבנת החוק הטבעי על פיו פועל העולם, ההיסטוריה המומצאת וסילופיה, וכלים תודעתיים רבים לבחירת דרכי חיים התואמות לעידן החדש, להתעוררות האישית והקולקטיבית של האוכלוסייה.

יעל רמון הינה דוגמא אישית חיה לערכים המובילים את התפתחותו המוסרית של האדם הער לבחירותיו ומעשיו והשפעת תהודתם על חייו וחיי הקהילה. אלפי שעות התרגום והעריכה אשר השקיעה ותרמה ללא כל בקשה לתמורה הצטברו לספריית תכנים אשר משמשת ועוד תשמש למשך שנים רבות את הקהל הישראלי אשר יחפוץ ללמוד, להבין וליישם תכנים בנושאי בריאות, כלכלה, תדרים, תודעה, התפתחות אישית וחברתית ועוד ידה נטויה.

רבים מהתכנים אשר הנגישה בשנה האחרונה וקודמתה היוו מקור לעורכי דין, רופאים, ומורים להתעוררות והבנה, ומשמשים אותם ככלים להמשך תהליך ההסברה והשינוי בדרכם, ועשייתה קבעה רף איכות לעשייה המהווה מקור השראה ופעולה מעשית אשר את גלי תהודתה אנו כבר חשים ורואים בעשייתם של רבים אחרים ההולכים בדרכם בהשראתה.

הרחק מאור הזרקורים, בצניעות, אורך רוח, שיתופיות, פתיחות ונחישות, תרומתה של יעל רמון הינה משמעותית ויוצאת דופן ומפירותיה יהנו עוד אלפים ורבבות בשנים הקרובות ויהוו כר מרעה פורה ובריא לפיתוח תודעת האוכלוסייה הבוגרת והגדלה ברנסנס התודעה והעשייה אליו המין האנושי נכנס.


אשת השנה של נועם ליקבר, פעיל חברתי, היא ד”ר יפה שיר-רז

אשת השנה שלי, כנראה בפער, היא ד”ר יפה שיר רז.

אני מקווה שיפה תמחל לי על שאקרא לה רק יפה, בלי התארים או שם המשפחה. כמי שהיתה לו היכרות די קצרה עם יפה, הודעה פה והודעה שם. אולי אימייל או שניים, יפה מבחינתי היא הכי ד”ר (ד”ר!) ש”משלנו”. תמיד מסתכלת בגובה העיניים. מכבדת כל בן אדם באשר הוא. מקפידה להודות, ולהגיב לתגובות. הכל בנעימות בחן ובסטייל. ללא קמצוץ התלהמות. וזה קשה, במיוחד כשמתוודאים למי שעומד בצד השני. ואולי זה מה שהופך אותה לכל כך נערצת על ידי כל מי שנחשף לחומר שיפה מפרסמת. יפה מבחינתי מסמלת את הקול השפוי האחרון בעולם התקשורת. מי שהיתה חלק מהעולם הזה שנים על גבי שנים, יכלה בקלות להפוך את עצמה לעוד בורג בגלגל ההונאה של תקשורת המיינסטרים, שנראה שאיבד בלמים לגמרי בשנתיים האחרונות.

במקום זה, במהלך לא מפתיע למי שאפילו יש לו היכרות שיטחית עם האישה היקרה הזו, יפה בחרה למקם את עצמה בחזית של המיעוט. אלה ה”הזויים, הקונספירטורים”, אלה הנרדפים חדשות לבקרים. שם היא נעמדה. בלי פחד, עם ויתור, כך אני מעריך, על יחסים קרובים עם חברים וקולגות שאני מעריך שלקחו מרחק.

בעבודת נמלים והצמדות לעובדות יפה היא האישה הכי חרוצה, אמיתית, ואמיצה שהכרתי בשנים האחרונות.
הבעיה היחידה שנותרה עם יפה היא שהיא לא באה בסטים של 12.

אבל כרגע, נסתפק באחת המיוחדת הזו.

תודה לך יפה, בשם עשרות אלפי אנשים (וכנראה יותר), על פועלך.


ד”ר בודו שיפמן הוא איש השנה של מורן עדן ברגמן

איש השנה שלי הוא דוקטור בודו שיפמן. רופא גרמני אף אוזן גרון שעמד מהיום הראשון בחזית המאבק הגרמני בדיקטטורת הקורונה שמטרתה הבאת העולם לכאוס טוטלי, הרס שבעיקבותיו יונהג סדר עולמי חדש. דוקטור שיפמן מאמין שעל כל אזרחי העולם להתאחד ולא לציית לחוקי הגלובליסטים. עקב רדיפה הוא עזב את גרמניה למקום לא ידוע אבל המשיך כל העת לדבר אל עוקביו דרך ערוצים שונים. לאחרונה הוא חזר לגרמניה וממשיך בפעילותו למען אזרחי העולם.


איש השנה של שי דנון הוא הרב אמנון יצחק

איש השנה שלי הוא הרב אמנון יצחק: כבוד הרב אמנון יצחק עומד יציב במערכה אל מול עמלק. איש ישר, רודף צדק ואמת וללא משוא פנים וללא כניעה, אומר את האמת על מנת להציל נפשות ולעצור את הפושעים. תודה לך. כבוד לעמוד איתך באותה המערכה. ישועת השם כהרף עין.


דורון נדב מלייטהאוס בוחר בד”ר יפה שיר-רז

בתוך האפלה הגדולה, שהביאה איתה השנה החולפת, זוהרות נקודות של אור בוהק בדמותם של כל אותם אנשים נפלאים, שנקרו בדרכי בתקופה החשוכה הזו, וכולם מבחינתי הם אנשי השנה, כולם עבורי הם בבחינת עוגן של תקווה ונחמה במציאות הכאוטית שהאנושות נקלעה אליה.

ואולם, משהתבקשתי לבחור בשם לייטהאוס את איש השנה, היה לי ברור שהדמות שיותר מכל מייצגת עבורי את המאבק של האור בחושך, המאבק של האמת בשקר, המאבק לשפיות ואנושיות, היא ד”ר יפה שיר-רז.

יפה היא כתבת וחוקרת מבריקה ומיוחדת במינה, שמייצגת תכונות של אומץ עיתונאי ויושר מקצועי שכמו נכחדו בעיתונאות בת זמננו, ושכל כתבה פרי עטה היא פנינה נדירה. הקול הצלול והביקורתי שלה הוא עבורי סמל לעוצמה שנעדרת כוחניות, כזו שקורנת אור ואהבה. עולם הבוטניקה הוא בנשמתי, ועמוד השדרה הערכי של יפה משול בעיני לארז הלבנון שעומד יציב וזקוף מול כל איתני ופגעי הטבע.


אבישג בלב בוחרת את פרח וליאת מ-WeAct

טוב , אז התחבטתי רבות בשאלה “מי הם אנשי השנה שלי” משימה כלל לא פשוטה, כי ישנם הרבה ! 🙂 כמעט כל אדם פעיל שעובר בראשי – ראוי מבחינתי.

אני משוחחת עם לא מעט על בסיס יומי ורואה כמה הם מעניקים מעצמם וכולם מדהימים ומפעימים, עם כישרונות ויכולות מופלאים.
לומר שיש רק אחד יחטא לאמת. יש המונים, כמעט כל הפעילים המוכרים וגם לא מוכרים, הם אנשי השנה. מה שלרוב מאפיין “פעילים” זו מסירות ותעצומות נפש – הרגשת שליחות, אהבה דאגה לזולתם. מדהים כמה אנשים מוכנים לתרום מעצמם, שהתמורה היא כלל לא חומרית. אירוני שזה בדיוק ההיפך ממה שהתקשורת מנסה למסגר, ההיפך הגמור.

אנשים מקדישים שעות רבות בכל יום וישנם אנשים שעזבו את עיסוקיהם למען מטרה זו – אך ורק בכדי להעיר ולהציל אנשים.

אך ה-GAME לבחור רק איש שנה אחד אז החלטתי שאבחר על פי הקרבה היומית, ומי שהכי השפיע עלי השנה וגרם לשינוי מהותי בחיי – לעשות דבר שבחיים לא חשבתי שאעשה (וגם לא מתאים לאופיי המופנם) הם ליאת ופרח, שדירבנו אותי להגיש תוכנית. WeACt הוקם בזמן ועיתוי קוסמי מדוייק – עם הצורך שרק הולך ומתגבר לחשיפת האמת. הפלטפורמה המיוחדת הזו -שנותנת במה לאנשים עם מסרים בנושאים מגוונים. שיחרור של הרבה מידע שצונזר והוסתר- חשיפת אמת על כל רבדיה. “ידע זה כוח” אינו רק סיסמא, זה צורך קיומי בתקופתינו.

ידע הוא לא פחות מכלי להקניית חופש וכלי לשיחרור מחבלי העבדות הבלתי נראים. תודות לחזונם של ליאת ופרח, הרבה מהידע הזה מגיע לציבור הרחב ורק הולך ומתרחב.

פרח וליאת מקדישים לא רק מזמנם ומרצם – הם פותחים את ביתם וליבם ברגישות, חמלה, שפע ואהבה ללא תנאי – הם מגשימי החלומות ובריאת תקשורת חדשה.

ועל כן אני בוחרת בהם מתוך מאות אם לא אלפי אנשים שראויים להיות אנשי השנה 💝💫💫💫

אוהבת, מעריכה ומוקירה את כל הקבוצה הזו שהפכנו להיות -באופן הכי ספונטני וקסום.

שתהיה לנו שנה שכל דבר שבא
לרעה, יתהפך לטובה.

חזק ואמץ!🙌

אבישג בלב

תגובות למאמר

הצטרפות לניוזלטר
הודע על
guest
15 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר המוצבעות ביותר
פידבקים מוטבעים
צפה בכל התגובות
ראובן

אנשי השנה שלי הם: כל המתנגדים לזריקות הטיפול הגנטי כולל את המתעוררים שהחליטו לסרב לקבל את השנייה והשלישית.

גל שלו

כל הכבוד לכם!

שירי

כולכם אנשי השנה שלי !!!!

אפרת

איפה רעיה לייבוביץ האלופה ??????????????

יהודית

ועוד רשימה ארוכה טובה. אני חושבת שבחירה של אדם אחד בלבד קשה מאוד ואולי טעות ביסודה. אפשר להעלות רשימה שלמה שכולם שווים באותה המידה – מד’ר פינקי, דרך מיכל הרן וכל הפרופסורים שאינני זוכרת את שמותיהם כרגע. כולם מצויינים ונהדרים ואמיצים וחכמים.

ענת

ואיפה ד”ר אריה אבני?? שקיבל בערך מנדט או שניים (לא זוכרת במדויק)? לא מגיע לו?
ביאסתם

יהודית

כל אחד ואחת מאנשי ונשות השנה שנבחרו על ידכם – גיבורים אמיצים חכמים ומופלאים, בעיני. והרשימה עוד גדולה וארוכה, וטוב שכך. אני לא הייתי יכולה לבחור רק באדם אחד. יישר כוח לכל אלה ולכם הפעילים המאפשרים זאת. כל הכבוד !

Merav Shulman

נהדר ומרגש . נהנתי לקרוא . תודה רבה לכם ולכולם על העשייה , החשיפה לידע ומידע . שתהיה שנה אזרחית טובה , מלכדת , משנה תודעה ומציאות. 🙏🏻

שושי הרשקו

כל מי שמופיע בכתבה כולל אלו שבחרו באנשי השנה שלהם ראויים להיות אנשי השנה מבחינתי. אלופים כולם!

אבישג בלב

שושי אהובנ לאן נעלמת לי

גל דביר

אף אחד לא בחר\ה בדר. זלנקו שהקריב את הכל למעננו?

TAL

איש השנה שלי ללא ספק הוא דוקטור זלנקו

בנימין

לא לשכוח את אורלי אלמוג!

ענת

אף אחד לא חשב לבחור בד”ר אריה אבני? מבאס ומעורר תחושה שאפילו פה יש הרבה פוליטיקה.

ALONAPO

מה עם ד”ר רעיה לייבוביץ? , ד”ר יואב יחזקאלי, פרופ’ רבקה כרמי, פרופ’ שושי אלטוביה
עוד רבים וטובים