בדיקות האיכות של חיסונים – מה באמת מכילים תרכיבי החיסונים השונים? – ד”ר לורטה בולגן עם הקדמה מאת נציגת קורבלבה ולריה רמפנה

בדיקות האיכות של חיסונים - מה באמת מכילים תרכיבי החיסונים השונים? - ד"ר לורטה בולגן

הרצאה שנכנסת לעומק החיסונים. הארגון האיטלקי קורבלבה בתיאור מזעזע של בדיקות המעבדה אותן ביצעו לתרכיבים שונים. האם החיסונים נקיים? מהו סטנדרט האיכות של תרכיבים אלו? האם הם מסוגלים למנוע מחלות והאם יש קשר בין חיסונים לתחלואה בסרטן וביעילות אוטואימוניות? מידע פוקח עיניים מאת הד”ר לרוקחות לורטה בולגן, שניהלה ופיקחה על הבדיקות המעמיקות שנערכו לחיסונים.

פאנל משפטי – בנושא הסכמה מדעת

פאנל משפטי - בנושא הסכמה מדעת

פאנל מומחים מרתק בו מוצגים המהלכים המתרחשים בעולם ובעיקר בישראל. עצות שימושיות ומידע חיוני להורים הבוחרים לחסן או לא לחסן מאת עורכי דין מתנדבים הפועלים למען הסכמה מדעת וחופש בחירה בנושא החיסונים.

אדג’ובנט האלומיניום בחיסונים – עלות מול תועלת – פרופ’ רומן ג’רארדי וג’יומט קורפו

אדג’ובנט האלומיניום בחיסונים – עלות מול תועלת - פרופ’ רומן ג’רארדי וג’יומט קורפו

האם אכן “הכמות עושה את הרעל”? מה אומר המדע העדכני על אדג’וונט האלומיניום? מלח תמים במינון זעיר או רעל מסוכן למוח ומערכת העצבים? האזינו לחוקרים המובילים בעולם בנושא זה מציגים את תוצאות מחקריהם וזכו למענה מנומק וברור. פרופ׳ ג׳רארדי, רופא מומחה בניורלוגיה ובפתולוגיה ומהחוקרים המובילים בעולם בנושא אדג׳ובנט האלומיניום בחיסונים. ד״ר קורפו, מומחית בטוקסיקולוגיה ומצוות החוקרים של פרופ׳ ג׳רארדי.

האומץ לומר את האמת – ד”ר ג’יין דונגן

האומץ לומר את האמת – ד"ר ג'יין דונגן

הרצאה מרתקת מאת הרופאה היחידה בבריטניה שעמדותיה בנוגע לחיסונים הוכרו בבית המשפט כאמינות וחפות מאינטרסים. ד”ר דונגן, רופאה מומחית מעל 35 שנה ופעילה בהנגשת מידע אמין על חיסונים ברחבי העולם חולקת מנסיונה האישי ופורשת בפנינו בבהירות רבה את מה שלא מספרים לנו על החיסונים, המחלות השונות ואיך להתייחס למידע המגיע לציבור ממערכת הבריאות.

לגנוב הסכמה מדעת – ד”ר מרי הולנד ועו”ד קים מק-רוזנברג

לגנוב הסכמה מדעת - ד"ר מרי הולנד ועו"ד קים מק-רוזנברג

לגנוב הסכמה מדעת – תעשיית החיסונים וחציית הגבול שלה בקרב בני נוער וילדים – ד”ר מרי הולנד ועו”ד קים מק-רוזנברג. מה המשמעות של “הסכמה מדעת”? מדוע הסכמה זו חיונית ואיך תורת האאוגניקה משפיעה על כולנו? נקודת המבט המשפטית בנושא חובת חיסונים, זכויות הפרט מול התועלת הציבורית ומבט מקרוב על החיסון לפפילומה, הניסויים הקליניים וההשלכות. ד”ר הולנד ועו”ד רוזנברג מחברות הספר “חיסון ה HPV עומד למשפט” בהרצאת חובה להורים ובני נוער.

חיסונים – איפה העובדות? – ד”ר מלקולם קנדריק

חיסונים – איפה העובדות? – ד"ר מלקולם קנדריק

חיסונים – איפה העובדות? – ד”ר מלקולם קנדריק. מה אומרים המחקרים ואיך להתייחס לפרסומים? הרצאה מרתקת, פוקחת עיניים ומלאת הומור בריטי שנון מאת ד”ר קנדריק, רופא משפחה סקוטי ומחברם של הספרים “רפואת יתר” ו”תרמית הכולסטרול”. ד”ר קנדריק המגדיר עצמו כ”מכחישן” עוסק שנים רבות בחשיפת הכשלים המדעיים בהמלצות הרפואיות.

ההסתה נגד “הססנות” החיסונים – ד”ר דניאל מישורי

ההסתה נגד הססנות חיסונים - ד״ר דניאל מישורי

ההסתה בשיח החיסונים – מבחן בדמוקרטיה, חירות, זכויות אדם, מדע, אתיקה ובריאות הציבור. – ד”ר דניאל מישורי מרצה מאוניברסיטת תל אביב פורס בפנינו שלב שלב את הדיון על הססני חיסונים והסכמה מדעת. מדוע אסור לנו לשאול שאלות? הרצאה על דמוקרטיה, זכויות אדם והשתקת הדיון על רקע התפרצות החצבת ב 2019.

חיסונים – האבולוציה של ״מדע רע״ – דל ביגטרי

חיסונים - האבולוציה של ״מדע רע״

חיסונים – אבולוציה של ״מדע רע״ – מר דל ביגטרי, הרצאה שתשאיר אתכם פעורי פה לנוכח האמת הפשוטה. בשפה ברורה ועם גיבוי מדעי מלא תקבלו את כל הפרטים שצריך להשלמת התמונה סביב תעשיית החיסונים. הכשלים, ההסתרות ואוזלת היד הממסדית עם התמקדות בהיבט הבטיחות של החיסונים השונים. דל ביגטרי, בעברו זוכה פרס האמי על התוכנית הרופאים והיום ממובילי המאבק העולמי למען הסכמה מדעת ב 90 דקות של הגיון צרוף. הרצאה שללא ספק תשאיר לכם טעם לעוד.

בטוחים ויעילים? פאנל רופאים בנושא חיסונים, פגיעות מחיסון והתמודדות עם מחלות

בטוחים ויעילים? פאנל רופאים בנושא חיסונים, פגיעות מחיסון והתמודדות עם מחלות

מדוע רופאים לא מבטאים חששות הנוגעים לחיסונים? מה צריך לדעת לפני שמקבלים החלטה וכיצד לנהל שיח שפוי עם הרופא שלך? מה עושים במקרה של פגיעת חיסון? זאת ועוד בדיון עם רופאים שלא מפחדים להביע דעה בנושא החיסונים . בהשתתפות: ד”ר חיים רוזנטל, ד“ר גיל יוסף שחר, ד”ר פיטר ניידנוב, ד”ר דיאנה פלשר, ד”ר ג’יין דונגן, ד”ר מלקולם קנדריק