חיפוש באתר

עשוי לעניין אותך

וידאו שכדאי לצפות

הצטרפות לניוזלטר

הירשמו לדיוורים שלנו ותקבלו עדכונים קריטיים למייל על שמירה על יכולת הסכמה מדעת, בטיחות חיסונים ונושאים חמים שעל הפרק.

בקרו אותנו ברשתות החברתיות

קבוצה יקרה, יקרה לנו מאד,

אנחנו כותבות לכם/ן את הפוסט הזה מעומק הלב, ומתוך תקווה גדולה שהמילים האלו יעזרו לכל אחת ואחד מכם להבין מה היה, מה עכשיו ומה עומד לפנינו בדרך.

ביום שבת האחרון, קבוצת הפייסבוק חיסונים – בחירה מושכלת הוקפאה וזו העת הנכונה להבהיר את המניעים מאחורי המהלך החיוני הזה.

מזה תקופה שעולים קולות רבים הקוראים להשתיק אותנו. לצנזר. לחסום. להעלים. כמות בלתי נתפסת של אייטמים ברמה יומיומית עסקו בהכפשה והשמצה של הקבוצה. חזינו כולנו בהתדרדרות מהירה של השיח לאלימות מילולית קשה, וניסיונות לינץ פייסבוקי לחברי הקבוצה ומנהליה הפך להיות מחזה שבשגרה.

כמעט שנה שהתקשורת מצד אחד מנסה לבזות ולהשפיל אותנו בכל הזדמנות, תמונות של אדמיניות הקבוצה הופיעו בשידורי החדשות ובעיתונים וכמעט תמיד עם אמירות קשות ביותר, ומצד שני אותה תקשורת מתעלמת באופן מופגן מהטענות הלגיטימיות שלנו ולא מאפשרת לנו כל במה לתגובה.

לאחרונה אף “הגדילה” התקשורת לעשות כאשר היא מאדירה את שמו של מי שכל מעשיו נועדו לבייש אחרים (והוא אף אומר זאת בגלוי) תוך כדי שהיא מוסיפה חטא על פשע וממשיכה בניסיונות ההשפלה. כתוצאה מכך סגרה אחת האדמיניות את חשבון הפייסבוק שלה.

ואנחנו החלטנו לטרוף את הקלפים.

ההתגייסות התקשורתית נגדנו, האלימות הקשה והאווירה שנוצרה חייבו אותנו לעצור לרגע ולהקשיב.

ברור לנו שהשארנו אתכם מבולבלים, זה פייסבוק סגר? זו יוזמה שלנו, פרצו לנו לחשבונות? אז אמנם הפעם אנחנו הדממנו את הקבוצה אבל חשוב להבין שזה לא דבר שרחוק כל-כך מהמציאות. לפני מספר חודשים ניסו להשתלט על הקבוצה, פרצו לחשבונה של אחת מהאדמיניות, העיפו מהקבוצה את כל האדמיניות ורק במזל לא הצליחו לסגור לנו אותה. הוגשו בעקבות המקרה תלונות במשטרה, וכעת, כשאנחנו מבינות שאין סיכוי שהיא תעשה משהו בנידון- אנו מיידעות אתכם במקרה הזה.

שבוע השקט שנכפה על הקבוצה לימד אותנו מספר דברים חשובים-

האייטמים עלינו פסקו למספר ימים והשתיקה התקשורתית הראתה יותר מכל את האובססיה שלהם כלפינו, אובססיה כל כך חסרת פרופורציה, שדקות ספורות אחרי ההקפאה של הקבוצה, עיתונאית אחת (למעשה היא הייתה הראשונה שהבחינה בכך!) שלא הצליחה להתאפק והחלה לנסות לפרשן את סיבת הדממה השתתקה גם היא באופן מפתיע דקות לאחר מכן. קבוצות דמה המשתמשות בשם הקבוצה והעמותה קמו להן, ביוזמת הטרולים המוכרים, כפטריות אחרי הגשם. ואז בצעד שנראה נואש קפצו שוב אייטמים בתקשורת שממחזרים חומרים ישנים ואיתם הטלפונים מהכתבים. קשה להם בלעדינו. ייבשנו להם את הבאר. זו לא פעם ראשונה ולא שניה שהתקשורת מחפה על פשעי אלה שהיו אמורים להיות אמונים על בריאותנו.
פרשת ילדי הגזזת? חטיפת ילדי תימן והבלקן? בואו ננסה הפעם לחשוף את האמת תוך פחות מ 60 שנה…

ברור לנו כעת כי מסירת מידע בפייסבוק לא יכול להישאר התפקיד היחיד שלנו. העדויות על צנזורה ברשתות החברתיות כולן מגיעות מארגונים מקבילים בחו”ל, מרופאים הנלחמים למען מודעות לנזקי החיסונים ועוד. אך גם אם פייסבוק לא יסגרו אותנו אלא “רק” יצמצמו את החשיפה שלנו, או יסגרו לנו לינקים לשיתוף, כולנו חייבים להיות יותר אקטיביים. אי אפשר לשנות חקיקה רק משיתוף הגיגים ברשת החברתית, אי אפשר לשנות את השיח בלי לצאת החוצה. כולנו חייבים להפסיק לפחד ולהיות הרבה יותר קולניים. אי אפשר לעבור בשתיקה על מה שקורה כאן. לייק לפוסט אינו מספיק.

ראינו גם שיש לנו גרעין רחב וחזק שחש בהעדרנו ואנחנו מודים לכם על התמיכה הרבה שקיבלנו מכם. כעת, אנחנו צריכים את כולכם. עכשיו הזמן להראות את הכוח האדיר שלנו כקהילה.

אם נמשיך לשבת כמו צפרדעים בסיר מים המתחמם לאיטו לא רחוק היום בו נגלה שמאוחר מידי. שעוד ועוד זכויות יסוד נשללות מהורים וילדים. מחסנים ולא מחסנים כאחד. כשאמאזון הודיעה שתוריד ספרים העוסקים בכשלים הנוגעים לחיסונים ותוריד סרטים העוסקים בנפגעי חיסונים – אלפי אנשים ברחבי העולם קמו ורכשו את הספרים, כתבו מכתבים ו/או הסירו את חשבונם. היום, אותם ספרים נמצאים ברשימות רבי המכר של הענקית אמאזון.

יש בקבוצה הזו מעל 40 אלף חברים. מחוץ לקבוצה יש עוד הרבה יותר. יש מספר ענק של רופאים המודעים לסיכוני החיסונים אך גם הם פוחדים לצאת בגלוי וכתוצאה מכך עולים על המוקד המעטים שכן הראו מוכנות להיחשף. אם כתוצאה מההפחדה עוד ועוד הורים ורופאים ירדו למחתרת, ישתקו, המעטים שלקחו על עצמם את הובלת המאבק לא יוכלו לנצח.

אתם רוצים לנצח? בואו נעשה את זה יחד. רק יחד זה יכול לקרות.

אנחנו נקפיד להציע דרכי פעולה אפשריות, אבל מה שחשוב זה לזוז. לנוע מהעמדה הנוחה של צופים במחזה, לעמדה של משתתפים ומשפיעים על התסריט, ועל מה עומד להתרחש בסצינת הסיום.

למען הילדים/ות והנכדים/ות שלנו, שיוכלו גם הם/ן לממש את החופש שלהם/ן ללמוד, לשאול, לחקור, לבחור

למענם/ן כולנו חייבים וחייבות לקום מהכיסא, להשמיע את קולנו,

לשלוח תלונות על כל כתבה שקרית, על כל הטעייה ממסדית, לארגן חוגי בית ולהזמין אותנו לדבר בהם, לגשת לרופא שלכם עם המידע שיש בידכם ולדרוש תשובות או לעזור לו להשכיל. יש כל-כך הרבה דרכי פעולה אפשריות.

ובינתיים, אומנם הקבוצה היתה מושתקת אבל אנחנו לא יצאנו לנופש, להיפך, המשכנו לעבוד קשה לטובת שמירה על הזכויות של כולנו.

בימים אלו יוצאים מכתבי אזהרה מטעם המחלקה המשפטית של עמותת חיסונים – בחירה מושכלת לכל הגנים שהצטרפו ליוזמת מחוסגן. עכשיו התור שלכם לבדוק שאכן אותם גנים הסירו את דרישתם לפנקסי חיסונים ונמנעים מאפליה. במידה והדרישה לא הוסרה, ואתם רוצים לפעול בנושא, אנחנו נלווה אתכם בתביעה של אותם גנים. פנו אלינו דרך “צור קשר” פה באתר, עם כל מידע שיש לכם בנוגע למוסדות חינוך המאיימים באפליה.

הוגשו תלונות במשטרה על מספר ארועים שעליהם לא נפרט כרגע.

יש לנו כבר רשימת תפוצה שדרכה נוכל לשלוח עידכונים חשובים על העמותה וגם את הפוסטים הכי חשובים שעולים, אלו שאסור לפספס. והנה גם האתר שלנו כבר באוויר וימשיך לגדול ולהכיל את כל המידע החשוב שאספנו במשך שנים.
פתחנו קבוצות ברשת החברתית החדשה MeWe ויש לנו ערוץ בטלגרםובטוויטר שגם בהם נקפיד להעביר עדכונים חשובים.

תרשמו את התאריך של הכנס

בנוסף, יש לנו כבר תאריך סופי לכנס שכמוהו עוד לא היה- 19.6, ממש לפני החופש הגדול.
בין המרצים- דל ביגטרי מפיק העל שאחראי לסרט vaxxed, פרופסור ג’ררדי – מומחה עולמי בתחום אדג’וונט האלומיניום, פולי טומי ממובילות המאבק בארה”ב ואמא לילד נפגע חיסון והביולוג ד”ר בריאן הוקר מפרשת חושף השחיתויות ב CDC.

אז אנחנו כאן אבל לא משאירים את המאבק בפייסבוק, אנחנו מתרחבים ומגוונים ודואגים לכך שגם אם הקבוצה הזו תיסגר הקשר איתכם לא יתנתק. תעזרו לנו להישאר בקשר והצטרפו לאחד (או כל) הערוצים האחרים.

לסיום,

רצינו להודות לפעילים הרבים מספור שפנו אלינו והפגינו תמיכה. חיזקתם את ההבנה שלנו שאכן היה דרוש כאן צעד דרסטי כדי להתעורר. כדי להכניס אנרגיות חדשות ורענון של נקודת המבט.

יש כוחות עצומים שפועלים להגשמת המטרה של סגירת הקבוצה הזו.

השתקת השיח המחפש תשובות, דורש עובדות ולא בדיות, מיישיר מבט על המחקר ועל כשליו ולא מוכן להסתפק בפלקט ורוד ומטעה.

העוול האיום שגורמים לכל אותם הורים וילדים אשר נפגעו מחיסונים.

מאמינות שמתוך השקט של השבוע הזה,

ואולי גם מתוך הטלטלה שהוא יצר,

יצמח ויעלה קול חזק וברור.

לא ישתיקו אותנו, ולא ימנעו מאתנו להמשיך ולפעול למען שקיפות, בטיחות, ומימוש הזכות להסכמה מדעת.

באהבה,

ובהערכה עצומה ותודה גדולה לתמיכה המדהימה של כולכן/ם.

תגובות לעדכון

הצטרפות לניוזלטר
הודע על
guest
1 תגובה
הישנות ביותר
החדשות ביותר המוצבעות ביותר
פידבקים מוטבעים
צפה בכל התגובות
אלון שושנה

תודות לכם/ן על הצלת חיים יישר כוח 💪🙏